Dag 4: Relaxen

23 juli 2022 - Redondo Beach, California, Verenigde Staten

Zaterdag 23 juli

Zoals beloofd vandaag een rustdag.

Olaf probeerde op de avond dat we aankwamen door de hordeur heen te lopen, die moest nog gemaakt worden en vandaag was de perfecte dag daarvoor.

Klussen

Gelukkig is Olaf super handig en draait hij zijn hand hier niet voor om. Hij had het al vrij snel voor elkaar. En dat zonder gevloek🤭😂

Klussen

Daarna ging hij nog een camera buiten instaleren.

Klussen

Hij kwam er alleen niet doorheen met de boor die in huis was dus ging hij naar The Home Depot om het juiste boortje te halen. De kinderen en ik gingen naar het zwembad.

ZwembadZwembad

We waren er al zeker 2 a 3 uur en nog niemand had gezwommen, Olaf was er ook nog niet en mijn maag begon behoorlijk te knorren. Ik had alleen geen eten of geld meegenomen. Olaf dus maar even gebeld, hij was bijna klaar en kwam eraan. We hebben wat broodjes gehaald, en lekker opgegeten. Olaf en ik deelden een broodje, we vinden de porties echt te groot dus hebben besloten vanaf nu samen 1 portie te nemen.

Na het broodje zijn we lekker gaan zwemmnen,

ZwembadZwembadZwembad

Olaf niet want hij dacht dat het slim was om in zijn spijkerbroek te komen🤷🏼‍♀️

Zwembad

Het water van het zwembad is echt heerlijk op temperatuur. Vlak naast het zwembad is ook een jacuzzi, daar natuurlijk ook even in, dat was echt heerlijk! Jasmine ging vanuit de jacuzzi het zwembad in en moest echt even gillen, toch een behoorlijke temperatuur verschil dan😄

Ik was wel weer klaar met het zwemmen en wou gaan opdrogen alleen trok de lucht dicht met wolken en werd ik niet droog, kreeg het zelfs koud. Ik was er dus wel klaar mee en wou terug. Het liep ook alweer tegen vijven dus het was mooi tijd om te gaan. Mike had alleen het water ontdekt en wou het zwembad niet uit... Dan zou je denken dan laat je hem toch lekker daar? Nou nee, kinderen onder de 14 mogen in dit zwembad niet alleen zwemmen, er moet een volwassene aanwezig zijn. Uiteindelijk toch het water uit gekregen. Hij had natuurlijk ook al 2 uur eerder kunnen gaan zwemmen...

's Avonds zijn we met z'n vijven lekker wezen uit eten.

Uit etenUit eten

Toen we terug waren zaten we nog wat te lezen of op de telefoon. Mijn ogen werden echter alweer snel heel zwaar dus lag ik er alweer voor tienen in. Niet zo gek dat ik zo vroeg al in slaap val, ben elke ochtend ook al rond 06.00 uur wakker.

Als het goed is stappen we morgen op de fiets.

1. Je vader.:
    24 juli 2022
    Weer een leuk verhaal. Jasmine zit erg genietend naast opa Frans? Hahaha.
    Ik wacht vol verwachting op het vervolg
    Dikke kus voor jullie allemaal