Dag 25: Dagje niks

13 augustus 2022 - Yelm, Washington, Verenigde Staten

Zaterdag 13 augustus

Vandaag vertrekken Autumn, Clayton en hun honden, Loki en Nike, naar huis šŸ˜„. Acht uur is niet gelukt, ze vertrokken om kwart voor negen. Ik vind het echt zo waardevol dat ze deze afstand afleggen omĀ een paar dagen met ons door te brengen. Ik ga ze missen šŸ„°.

20220813_08474320220813_08491520220813_08481220220813_085259

Wij hebben niet veel op de planning staan. We moeten even naar de winkel en dat is alles. En natuurlijk wel nog een film met Channing Tatum kijken. Toen Autumn was vertrokken gingen Jasmine en AshantiĀ even samen de deur uit om donuts te halen,Ā ik gingĀ verder met schrijven.Ā Later zijn we de deur uit gegaan voor wat boodschappen van de supermarkt en drogisterij,Ā we belandde natuurlijk ook weer in de hobby winkel, Hobby Lobby. Joepie šŸ™ƒ. Jasmine vond er de witte stiften die ze zocht en Ashanti slaagde ook nog voor het een en ander, dus mission accomplished. Thuis hadden we nog helemaal geen trek in eten, uiteindelijk zijn we wat later gaanĀ koken en atenĀ we pas na half negen. Uiteraard hebben we een film opgezet met Channing Tatum šŸ˜„.

20220813_20335020220813_17484720220813_204242

Remi had wat last van zijn buik en kreeg wat rijst met gekookte kip. Hij vond het duidelijk ergĀ lekker en ging er helemaal bij liggen terwijl hij zijn etensbak uitlikte.

20220813_20452920220813_204544

Na het eten hebben Jasmine en ik nog een serie samen gekeken.

Ik begreep van de mannen dat zij zich uitstekend vermaken tijdens hun vis trip. Mike heeft nog geen zeebenen en was helaas wel wat zeeziek. Ik heb wel een paar foto's doorgestuurd gekregen. Bij eentje hangt mike dus over de reling zijn maaginhoud te lozen.

IMG-20220813-WA0013

Een andere is van een van de mannen die deĀ zalmen vast heeft die Mark en Olaf hebben gevangen, de grootste (linker) heeft Olaf gevangen!

IMG-20220813-WA0010

Morgen komen zij weer thuis, ik kan niet wachten op alle verhalen en foto's. En natuurlijk kan ik ook niet wachten op hunĀ heerlijkeĀ vers gevangen zalm! Misschien komt er nog een verhaal van hen over hun trip.

Morgen verder niet veel op de planning. Jasmine is wel op zoek naar een hele korte short die ze onder een rokje of jurkje kan dragen, tot nu toe nog geen succes. Ook wil ik nog wat extra gezichtsreiniger halen wat wij eerder deze trip hebben gekocht, in Nederland is dat niet verkrijgbaar.Ā Tot nu toe nog niet gevonden in de winkels waar wij zijn geweest.Ā

Fotoā€™s

1. Marjolein Veen:
    15 augustus 2022
    Wel lekker een rustdagje. Ja super dat Autumn en Clayton zijn geweest. Jammer dat Mike zeeziek is geworden. Ben ook benieuwd naar hun belevenissen.
  2. Marina:
    15 augustus 2022
    Wow wat een vissen zeg, maar man man man wat sneu voor Mike, arm ding, ik hoop wel dat hij uiteindelijk een beetje is opgeknapt en wat heeft kunnen genieten, want anders zou dat wel heel erg zuur zijn voor hem. Ben benieuwd.