Dag 24: Sushi Burrito

12 augustus 2022 - Yelm, Washington, Verenigde Staten

Vrijdag 12 augustus

Vandaag voor ons, "de meiden" en Clayton, staat er niet heel veel op de planning. Autumn wil haar verlovingsring laten verkleinen en reinigen, we willen "Sushi Burrito" eten en mijn "hel", er moeten wat winkels worden afgegaan. "De mannen" vertrekken naar de kust, Sekiu, om te gaan zeevissen op zalm. Ze vertrekken al om half acht dus ik ben vroeg mijn bed uit om ze uit te zwaaien.

20220812_07403620220812_074538

Wanneer zij zijn vertrokken wil ik nog even een uurtje liggen, blijkbaar was ik weer lekker in slaap gevallen, ik heb nog twee uur geslapen! Toen ik eerder die ochtend wakker was geworden ontdekte ik een bult in mijn hals. Blijkbaar heeft iets me toch flink te pakken gehad tijdens ons bezoek aan Mount Rainier. Gelukkig jeukt het niet, het voelt wel erg gezwollen en stijf.

20220813_225012

Aan het einde van de ochtend zijn we op pad gegaan. Voor de lunch gingen we Sushi Burrito's eten. Jasmine en Clayton lusten geen (rauwe) vis. Wouw! Dit is echt super lekker, beetje lastig om netjes te eten maar ik heb echt gesmuld. Voor we terug vliegen naar huis hoop ik nog een keer hiervan te morgen genieten. Ik weet zeker dat Mike dit ook heerlijk zal vinden.

20220812_125059

Daarna zijn we naar de juwelier gegaan, helaas konden ze Autumn haar ring niet aanpassen maar wel reinigen. Ashanti's en mijn ring hebben ze ook meteen schoongemaakt. Mijn trouwring zag er weer uit als nieuw. Jasmine en Autumn hebben veel gemeen met elkaar, één ding daarvan is dat ze houden van lezen. Dus dat werd een boekenwinkel in. De winkel waar wij in gingen heet om het makkelijk te maken " Half Price Books". Ze verkopen daar tweedehands en nieuwe boeken, vooral tweedehands. Jasmine vond een boek die zij graag wou, zij was dus geslaagd.

20220812_135724

We gingen ook nog naar een soort van hobby winkel, uiteraard vele malen groter dan de hobby winkels bij ons zijn. Autumn, Clayton en ik hadden niet veel zin om mee naar binnen te gaan, wij zijn heerlijk in de schaduw, met een briesje erbij, buiten blijven wachten. Toen gingen we weer op huis aan, helaas was het wel wat druk op de weg.

20220814_114824

Thuis hebben we een film met Channing Tatum opgezet, Ashanti's heerlijke spaghetti opgegeten en nog een kaartspel gespeeld. We kenden het spel alle vier nog niet en het was best even uitvogelen. Uiteindelijk waren Jasmine en Clayton er zo op gefocust dat ze mij dwars moesten zitten, zodat ik niet kon winnen, dat Autumn heeft gewonnen 🤣. Uiteindelijk was het nog wel een leuk spel, je moet het alleen eerst begrijpen. Toen was het wel weer tijd om naar bed te gaan. Autumn en Clayton vertrekken morgen ochtend weer naar huis, Minnesota. Het plan is dat ze om acht uur zullen vertrekken.

Wij hebben nog niet echt plannen voor morgen. De mannen zullen natuurlijk op zee zitten, ik hoop dat ze een heerlijke zalm zullen vangen!

1. Marina:
    14 augustus 2022
    Jeetje wat een heftige bult, is die inmiddels wel weg? 🤨
    En nu maar wachten op de mannen, hoop dat ze een lekker visje meenemen voor je 😉
  2. Ellen Walther:
    15 augustus 2022
    Gelukkig zo goed als weg, behalve wat stijfheid geen last van gehad. En de vis is heerlijk!😘