Dag 1: De omgeving verkennen

20 juli 2022 - Redondo Beach, California, Verenigde Staten

Woensdag 20 juli

Na een goede nachtrust waren we alweer vroeg wakker. Het is hier dan ook 9 uur vroeger dus ons bioritme zit nog in een andere tijdzone.

We kregen nog even een rondleiding over het wooncomplex en de omgeving bij het haventje, het is hier echt prachtig!  We hebben een lekker stuk gelopen door Redondo Beach en een stuk langs het strand van Hermosa Beach, daar hebben we toen heerlijk geluncht.

Wandelen

WandelenWandelen

Lunchen

Olaf en Mike scoorden allebij nog even een zonnebril en daarna zijn we weer teruggelopen.

Jasmine en ik zagen een tentje waar ze boba tea verkochten, die wouden wij uiteraard wel! Ik moet zeggen dat het niet super veel voorstelde. Ze hadden geen verschillende smaken toppings, alleen tappioca en die was niet zo super goed gemaakt, super taai en helemaal aan elkaar geplakt. We kwamen daarna langs een ijssalon en Olaf is een echte ijs eter dus die haalde nog even een ijsje. Bij het afrekenen kreeg hij echt een shock. 1 bolletje kostte maar liefst $6! Als je een hoorntje erbij wou was dat nog een extra $1 😳. Als je weet dat de dollar en de euro nu zo een beetje gelijk staan snap je dat dat echt een absurde prijs is.

Wandelen

Redondo Beach

Uiteindelijk hebben we zo een 14 km afgelegd en waren we behoorlijk verhit. Tijd om dus even naar het zwembad te gaan.

Zwemmen

Uiteindelijk heeft alleen Mike gezwommen, ik was blij dat ik even op een bedje kon ploffen! Jasmine had er ook niet heel veel zin in, zij wou gewoon even lekker in haar boek lezen. Olaf moest nog heel even kort iets op zijn laptop doen.

Na het zwembad zijn we 'even' naar de winkel gegaan. Daar hebben we wat lekkere dingetjes gehaald en eten voor de avondmaaltijd, die zou Olaf gaan maken. Daarna naar de bouwmarkt om nieuw gaas te halen voor de hordeur waar hij bij Frans thuis doorheen probeerde te lopen! Het gebeurde op de dag dat we waren aangekomen en het pikkedonker was, Olaf zag niet dat er een hordeur zat en knalde er zo tegen aan. De volgende morgen zagen we dat het kapot was.

Olaf en Mike gingen samen noodles met kip en groente koken en dat werd een heerlijke maaltijd!

Toen was het alweer tijd om naar bed te gaan! Lekker naar bed en morgen de toerist uithangen naar onder andere the walk off fame.

1. Mark and ashanti:
    22 juli 2022
    Welcome to the US. We can’t wait for you guys to make it up to Washington.
  2. Ellen Walther:
    22 juli 2022
    Thanks, We can't wait to be there!
  3. Marina:
  6. Timi:
    Dat was dus een heerlijke dag! Top!! 👍
  7. Je vader.:
    22 juli 2022
    Blij dat jullie je, zo te lezen, goed vermaken.
    Moet wel een heel lekker ijsje zijn geweest.
    Nog veel plezier
  8. Fabienne:
    22 juli 2022
    Gaaf veel plezier downtown!
  9. Ellen Walther:
    23 juli 2022