Wachten op Schiphol

19 juli 2022 - Heathrow Airport, Verenigd Koninkrijk

Dinsdag 19 juli

Om 04.00 uur was het eindelijk zover. De taxi stond precies op tijd voor de deur en we vertrokken richting Schiphol.

Op schiphol aangekomen zagen we een super lange rij voor de check in. Ook de rij voor de security zagen we buiten en we vreesden het ergste, dat werd dus uren in de rij staan.

IncheckenInchecken

Eigenlijk liep het redelijk door en deden we er ongeveer een uur over om uiteindelijk te mogen inchecken.

Nu werdt het spannend, hoelang zouden we er over doen om door de security heen te komen? Dat bleek enorm mee te vallen! Om 06.35 waren we door de security en de douane! We hebben er 1 uur 45 minuten over gedaan vanaf dat we op Schiphol aankwamen😀

Helaas kregen we zo rond 08.00 uur de melding dat onze vlucht vertraagd is met 45 minuten. Gelukkig hebben we heel veel overstap tijd op Heathrow voor onze over stap. We zijn dus niet bang om onze volgende vlucht te missen.

Sommige van ons, ik zeg niet wie, hebben nog even de ogen gesloten terwijl we wachtten tot we mochten boarden

Slapen

Het boarden ging vrij vlot en we konden vertrekken.

Vliegtuig

Uiteindelijk vertrokken we iets meer dan een uur later en kwamen we "maar" een half uurtje later op Heathrow aan.

Vliegtuig

Hier op Heathrow was het bij de security best rommelig met mensen die hun aansluiting zouden missen en je echt alles uit je tassen moest halen om te laten scannen. Sommige producten die je op Schiphol wel mee mag nemen in je handbagage mag hier op Heathrow niet. Gelukkig was het alleen een deo die weggegooid moest worden. Mike moest nog helemaal gefouilleerd worden omdat het erbij zijn kruis verdacht uitzag🤣 Nu is het wachten op onze vervolg vlucht naar Los  Angeles.  Ondertussen maar even wat eten.

Heathrow

En gamen😏

Heathrow

Wordt vervolgd...

1. Daniëlle:
    Fijne vakantie!
  2. Jenn:
    19 juli 2022
    Mooi dat het ondanks alles toch redelijk vlot verloopt.
  3. Marina:
    19 juli 2022
    Ooooh wow dat verloopt best soepel. Wat fijn voor jullie, lang gewacht maar nu is het dan zover. Geniet er van, veel liefs Jordy & Marina
  4. Inge:
    19 juli 2022
    Maak er mooie vakantie van en allemaal lekker genieten. Heel veel plezier (◔‿◔)
  5. Timi:
    20 juli 2022
    Ogen gesloten, maar je zegt niet wie, hahaha... 🤣🤣 en iets verdachts... 🤭🤭
    Het ging wel vlot gelukkig! Heel veel plezier!!! 😘😘
  6. Marjolein Veen:
    20 juli 2022
    Dat liep vlotter dan gepland. Een knuffel van de katten
  7. Margo:
    20 juli 2022
    Zalig dat we zo mee mogen reizen🤩
  8. Hiske Sakko:
    21 juli 2022
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    Geniet ervan..
    Groet Britt, Jaede & Hiske