Dag 13: Jasmine's verjaardag!

1 augustus 2022 - Fresno, California, Verenigde Staten

Maandag 01 augustus

🎵 Er is er één jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Jasmine!🎵

Sweet 16

Vandaag is het eindelijk zover, Jasmine is 16 geworden. Olaf had met Mike eerder deze week versieringen gehaald en heeft daarmee een hoekje in de eetzaal versierd. Jasmine was blij verrast toen ze in de eetzaal aankwam.

Sweet 16Sweet 16Sweet 16Sweet 16Sweet 16

Eerst hebben we wat ontbeten en daarna hebben we voor haar gezongen en taart gegeten. Ik was even vergeten hoe mierzoet taart hier in Amerika ook al weer was. Maar het is wel een vrolijke verjaardagstaart.

Taart!Sweet 16Sweet 16

TaartTaart

TaartTaart

Haar cadeau van ons heeft zij in Los Angeles al gekregen. Er was daar een winkel van Pandora, daar heeft zij 2 nieuwe bedeltjes uitgezocht. 1 van Stitch (Lilo and Stitch) en 1 van Mulan.

Jasmine wou graag naar een waterpark op haar verjaardag, dus na de taart zijn we ons gaan omkleden, spullen gaan pakken en zijn we naar het waterpark gereden. Het was ongeveer een half uur rijden. Het was een mooie omgeving met zeer mooie grote huizen.

Waterpark

Prijzig is het waterpark wel. Toegang was bijna 50 dollar per persoon, een kluisje was 12 dollar. Parkeren ook nog eens 6 dollar. Je hebt daar niet een veld ofzo, waar je met je handdoek op het gras ploft, er zijn wel picknick tafels waar je kan zitten. Je kan ook een cabana huren voor de dag, de goedkoopste is 90 dollar. Wij hebben gewoon een picnicktafel gekozen. Het is een groot waterpark met veel verschillende "rides". Het zijn er 16, met onder andere een golfslagbad. Er zijn ook rides die ik niet inga, vind die te heftig. Jasmine is bij twee van die rides de rij weer uitgestapt, ik neem haar dat niet kwalijk, snap niet eens waarom ze überhaupt de rij in ging 😄. Het is een heel leuk park en we hadden prachtig zonnig weer. Toen we het hotel verlieten was het bewolkt, dus we waren heel blij dat het hier wel zonnig was. Op een gegeven moment was ik er wel klaar mee, de anderen wilden nog even van wat glijbanen af, zo kon ik nog een paar foto's/filmpjes maken.

WaterparkWaterparkWaterparkWaterparkWaterparkWaterparkWaterpark

WaterparkWaterpark

Na het waterpark mocht Jasmine ook nog uitkiezen waar we gingen eten. Ze koos uiteindelijk voor Applebee's We liepen eerst een Sizzler binnen maar dat leek Jasmine toch niks. Bij Applebee's hebben we heerlijk gegeten. Jasmine haar verjaardags maaltijd was chicken strips met frietjes. Ik had een heerlijke Ceaser salade met shrimp. Toen het werd bezorgd moest ik even vragen wat er verder op mijn bord lag. Het leek mij net een worst, het bleek een "bread stick" te zijn 😄.

Applebee's

Voor Jasmine hadden we nog om een alcohol vrije cocktail gevraagd, die is nooit gekomen. Wel kreeg ze nadat we al hadden afgerekend een desert van het huis voor haar verjaardag. Het was een super leuke dag.

Applebee's

Morgen is het plan om via Moss Landing en Santa Cruz naar Davenport te gaan om daar te overnachten. We komen steeds dichter bij San Francisco.

1. Marjolein Veen:
    3 augustus 2022
    Wat een superdag Jasmine om nooit te vergeten. Leuke foto's als herinnering
  2. Ellen Walther:
    4 augustus 2022
    Ja echt mooie herinneringen 🥰.
  3. Wendy:
    3 augustus 2022
    Gefeliciteerd met Jasmine 🎈🎂🎈
    geweldig om je 16e verjaardag in de usa te mogen vieren !
  4. Ellen Walther:
    4 augustus 2022
    Dank je!
    Wat maken jullie mooie foto's op jullie reis, echt prachtig!