Dag 11: Bakersfield dag 2

30 juli 2022 - Bakersfield, California, Verenigde Staten

Zaterdag 30 juli

Heerlijk geslapen! Dit hotel zou ontbijt hebben dus eerst ontbijten en dan lekker naar het zwembad. We gingen op zoek naar het ontbijt, dat bleek een "grab and go" te zijn, een tasje met wat koekjes, een notenreep en een banaan erin.

20220731_095419

Niet echt een ontbijt dus, we hebben wel braaf onze banaan/koekjes/notenrepen gegeten en zijn naar het zwembad gegaan. Dan maar goed lunchen straks. We moesten wel goed uitkijken met onze blote voeten bij het zwembad want Mike heeft op bijna al zijn tenen een blaar zitten, zo heet wordt de grond.20220730_175447

We hebben verder niks bij ons om mee te spelen in het zwembad dus we zijn toen maar centen in het zwembad gaan gooien om die vervolgens weer op te duiken. Na zo een kleine twee uurtjes te hebben gezwommen zijn we naar een Denny's gegaan om te lunchen. We moesten ook nog heel stiekem wat verjaardags atributen zien te halen want het is maandag Jasmine's verjaardag en dan wordt ze 16! Ik ging met Jasmine een paar kledingwinkels in en Olaf en Mike gingen een winkel met feestartikelen in, van te voren hadden wij even gezocht op internet waar zo een winkel zat. Mike en Olaf waren al snel geslaagd en kwamen naar ons toe in de winkel waar we waren, Old Navy. Jasmine, Olaf en ik vonden een nieuwe spijkerbroek en Mike een joggingsbroek. Toen vonden we het wel weer tijd om terug te gaan naar het zwembad want het was super heet. Onderweg kwamen we een Skechers outlet tegen, daar zijn we maar even ingegaan. Jasmine en ik vonden beide een paar nieuwe schoenen. Ze hadden daar ook ballen, daar namen we er ook een van mee voor in het zwembad .

Nu was het een stuk drukker in het zwembad, veel gezinnen. We hebben lekker met de bal gespeeld.

20220730_16295720220730_16301120220730_16303220220730_163130

100e49fc-51ec-4fb8-ae46-8ab7286f2405

Olaf en de kids gingen ook nog de jacuzzi in.20220730_173622

Op een gegeven moment was het tijd om te gaan douchen en iets uit te zoeken voor het avondeten. Olaf bedacht om naar de Panda Express te gaan, je hebt daar rijst, noodles en allerlij lekkere toevoegingen met vlees en groente. Net iets als een wok to go bij ons. Voor Jasmine was daar niet echt iets te eten maar Olaf, Mike en ik hebben daar echt super heerlijk gegeten. Je kan het daar eten of afhalen, wij aten het daar. Het was echt heerlijk en helemaal niet duur. Mike kreeg het niet op en heeft het meegenomen naar het hotel, we hebben een magnetron op de kamer en Mike wou het bewaren als ontbijt. Jasmine haalde bij de McDonald's kipnuggets en een smoothie.

In het hotel hadden we besloten om een beddenswitch te doen. Jasmine en Mike hadden beide slecht geslapen omdat ze beide last van elkaar hadden gehad de voorgaande nacht. Ik zou de komende nacht met Mike een bed delen en Jasmine met Olaf. Hopen op een goede nacht en dan gaan we morgen naar Sequoia National Park. Ik kijk er naar uit om die grote bomen zien!

1. Marina:
    1 augustus 2022
    Ooooh wow auw Mike. Maar wel goed om te zien dat er verkoeling was en gezien zijn brede glimlach heeft ie wel lok gehad.
  2. Ellen Walther:
    3 augustus 2022
    Ook jasmine had het de dag erna😕
    Gelukkig bij beide snel weer over gegaan.
  3. Rene Entjes:
    1 augustus 2022
    Jasmine gefeliciteerd en Ellen we verslinden je verhaal iedere morgen met
    genoegen.
  4. Ellen Walther:
    Namens Jasmine "bedankt!"
    Wat leuk dat jullie mijn verhaal met plezier meelezen😃
  5. Martine Scheffer-van Gulik:
    1 augustus 2022
    Gefeliciteerd met Jasmine!!! Het is heel leuk jullie verhalen te lezen elke dag. Wij zijn nu in Frankrijk. Vandaag komen wij bij onze eindbestemming aan.
  6. Ellen Walther:
    2 augustus 2022
    Dank je! Jullie zijn ook bijna aan de beurt😃
    Leuk om te horen dat je met plezier onze reis meeleest.
    Jullie ook een hele fijne vakantie.
  7. Je vader.:
    1 augustus 2022
    Je verslag weer met veel plezier gelezen. Felicitaties van je moeder en mij. Ik zal straks proberen Jasmine te bellen
    Kusjes van je moeder en mij.
  8. Ellen Walther:
    🥰🥰🥰
  9. Marjolein Veen:
    1 augustus 2022
    Jasmine gefeliciteerd met je verjaardag. Wel speciaal om het daar te vieren. Ellen je verhalen zijn heerlijk om te lezen.
  10. Ellen Walther:
    Jasmine zegt "dank je"
    Fijn om te horen dat je mijn verhalen zo leuk vind
  11. Mark and ashanti:
    2 augustus 2022
    Happy birthday Jasmine from all of us in yelm WA, twin cities, MN and cherry hill, NJ.
    We are looking forward to see you guys make it up here. Sorry no swimming pool, but we can always put on the sprinklers….
    Will make sure you have a real breakfast when you get here and treat you to some brisket slow smoked for 12 hours.
  12. Ellen Walther:
    2 augustus 2022
    Thank you to all of you🥰🥰🥰
    We are looking forward to it as well. We prefer to see you guys over a swimmingpool! I saw on the weather that it's pretty warm in Yelm as well. Looking forward to the breakfast and brisket😘