Dag 10: Bakersfield dag 1

29 juli 2022 - Bakersfield, California, Verenigde Staten

Zaterdag 30 juli

Wat een nacht😳. Wonderlijk genoeg sliepen Olaf en Jasmine vrij vlot, Mike deed er wat langer over voor hij in slaap viel, en ik... tja wat kan ik erover zeggen... het was echt verschrikkelijk. Het was zo verschrikkelijk heet, niet te doen (voor mij dan), en ja dan spelen mijn onrustige benen dus nog eens extra op😞. Ik heb op de meest rare manieren gezeten, gelegen, alles om maar een juiste houding weten te vinden. Ergens rond 02.45 uur zal het me dan toch eindelijk gelukt zijn. Ik was zo rond 06.30 uur weer wakker.

20220729_064053

We hebben zo onze kleding van de voorgaande dag aangetrokken, hebben uitgecheckt, zijn de auto ingestapt en zijn vertrokken naar onze bestemming voor de komende twee dagen. In Bakersfield hebben we een hotel gevonden met een zwembad. Hier willen we even bijkomen van de vele kilometers die we al in de auto hebben gezeten. Net na zevenen waren we op weg, ontbijten zouden we nog wel zien waar en wanneer we dat doen.

Onderweg nog in Death Valley lag de weg er helemaal verlaten bij, natuurlijk wou ik even een foto midden op de weg.

20220729_07404820220729_074944

Mike had het heel zwaar en lag alweer snel te slapen.

20220729_08383220220729_094054

Het was een mooie route, hij ging langs het zuidelijke deel van Sequoia national forest. We kwamen langs Lake Isabella wat volgens mij ooit een heel mooi meer moet zijn geweest, maar waar het waterpeil nu wel een stuk lager ligt.

20220729_101103

Je zag langs de oever redelijk wat campers en vissende mensen. We reden langs de Kern river, het was een super bochtige en smalle weg met niet overal een reling langs de weg die echt langs de afgrond naast de rivier lag. Maar het was er ontzettend mooi, het was er groen en we zagen eekhoorns die niet bang waren om de weg over te gaan. Helaas lagen er ook meerdere langs de weg.  Langs de oever van de rivier stonden immense palmbomen er stonden hele groepen bijelkaar, ze hadden gigantische stammen.

20220729_104754

We reden Bakersfield binnen, het was inmiddels rond 11.30 uur en we hadden nog niks gegeten. We zagen een Huckelberry Finn en besloten daar wat te eten. Dit werd een brunch voor ons. Ze hadden enorme glazen met lemonade, Mike en Jasmine namen beide een glas.

20220729_11382620220729_113841

Veel van hun eten was behoorlijk zoet, Jasmine kreeg haar french toast waar veel aardbeien en vanille saus op zat dan ook niet op. Dit keer kregen ook Olaf en Mike hun eten niet op, niet omdat het van hun zoet was maar omdat het gewoon veel was.

Het was nog te vroeg om bij het hotel in te checken, ruim twee uur te vroeg, maar ik stelde voor om het gewoon te proberen. Gelukkig kon het 😃. We zijn onze kamer in gegaan die er echt super uitzag, we waren helemaal happy.

20220729_12563520220729_125702

We zijn ons gaan omkleden in onze zwemkleding en zijn naar het zwembad gegaan. Er waren daar een paar mensen maar die gingen al vrij snel weg, toen hadden we een privé zwembad!

20220729_133300

Het water was echt heerlijk, het was er behoorlijk warm dus het was echt een genot om in het zwembad te liggen.

Screenshot_20220729-133609_WeatherScreenshot_20220729-163227_Weather

Helemaal na die vieze hitte van de afgelopen nacht, even alle vuiligheid van ons af geweekt!

20220729_14105420220729_14271920220729_14283220220729_154823

Na een paar uurtjes zwembad zijn we ons gaan douchen en aankleden en gingen we op zoek naar een eetgelegenheid. Jasmine had om pizza verzocht dus we gingen voor pizza. We hebben heerlijk gegeten bij Woodstone. Na het eten gingen we naar de bioscoop, we kozen voor de Minions. Ik keek echt mijn ogen uit in de bioscoopzaal, veel ruimte, niet volgestouwd met zoveel mogelijk rijen stoelen en wat een luxe stoelen! Met een knopje bediende je de stoelen, het voetenbankje kwam omhoog en de rugleuning ging naar achteren, je kwam bijna in ligstand! Het was echt een super ervaring om zo in de bioscoop van een film te genieten 😃.

20220729_21305720220729_231134

Na de film weer terug naar het hotel en naar bed.

Morgen een heerlijke relax dag!

1. Je vader.:
    1 augustus 2022
    Weer een goed verhaal. Wij kijken iedere dag naar het vervolg uit. Later op de de neem ik wel even contact met jullie op. Een goede nachtrust. Hopelijk voor jou ook. Dikke kus.
  2. Ellen Walther:
    3 augustus 2022
    Wat leuk dat jullie naar het vervolg uitkijken. Ik had wat slechte verbinding dus loop nu wat achter.
  3. Marina:
    1 augustus 2022
    Wat een zegen moet dat zwembad geweest zijn en wat fijn om een schoon hotel met mooie bedden te zien. Slaap lekker.
  4. Ellen Walther:
    2 augustus 2022
    Het was een genot!
  5. Marjolein Veen:
    1 augustus 2022
    Ja die porties eten zijn veel te groot. Heerlijk een privé zwembad en goede bedden. Ja de bios is heel wat anders dan hier. Weet nog dat we met Ashlyn naar de film gingen , ook van die relax stoelen.