Dag 22: T-shirts halen

10 augustus 2022 - Yelm, Washington, Verenigde Staten

Woensdag  10 augustus

Vandaag was het redelijk rustig opstaan, hoefden niet vroeg ergens te zijn. In de middag zijn we pas naar de locatie gegaan waar de T-shirts opgehaald moesten worden. Dat bleek ruim anderhalf uur rijden te zijn! Heel normaal in Amerika om "even" ergens heen te gaan wat rustig twee uur verder op ligt. Ons landje is natuurlijk heel wat kleiner dus is alles een stuk dichterbij. Maar dit is zo'n mooie staat, er is genoeg te zien onderweg, de rit heen en terug leken daardoor niet eens zo lang te duren.

20220810_150200

We zijn letterlijk die T-shirts gaan halen, nog even naar een drogisterij daar in de buurt gereden voor wat haar en gezichts producten en zijn weer terug gereden naar Yelm. We waren er zo'n vier en een half uur voor onderweg. Op woensdag is het Taco Bell avond dus op de terugweg hebben we in Yelm Taco Bell gehaald. De naam zegt denk ik wel genoeg, het is een fastfood voor, inderdaad, taco's. Ik vind het niet zo bijzonder, vind dat er minder smaak aan zit dan ik me kon herinneren. Deze Taco Bell was een Taco Bell en een KFC in één,  sommige kozen voor KFC. Na het eten deed ieder zijn eigen ding. Mike zat op zijn Nintendo, Jasmine ging verder met een serie kijken, ik keek een beetje met de serie mee en zat in mijn boek te lezen. De rest zat zo een beetje achter zijn telefoon of laptop. Olaf was een ontwerp aan het maken voor wat hij op een shirt (of petje?) wil borduren. Autumn begint over een paar weken als kindergarten teacher (kleuterjuf). Zij was druk bezig met voorbereidingen voor haar klas, plaatjes printen en uitknippen. Hier gaan de kinderen overigens pas naar school vanaf vijf jaar.

20220810_21330520220810_21331220220810_213341

20220810_213429

Vandaag was het een hele bewolkte dag met af en toe een druilerig buitje, schijnt heel normaal weer te zijn hier. Helder, zonnig weer is meer de uitzondering. De staat Washington draagt de naam "The Evergreen State ", het is hier het gehele jaar groen. Tja daar heb je natuurlijk wel wat regen voor nodig.

Morgen gaan we met zijn allen op pad naar Mount Rainier. Hopelijk is het dan mooi weer.

1. Marjolein Veen:
    13 augustus 2022
    Ja even snel iets halen is er niet bij. Maar het is er mooi groen. Ik heb Mount Ranier alleen uit de verte gezien. Er was toen teveel sneeuw om daar te gaan rijden. Maar je ziet hem steeds liggen.
  2. Je vader.:
    13 augustus 2022
    Gewoon een rustige en ontspannen dag in een mooie omgeving
    Nog veel plezier in de komende dagen.